UPGRADE informatic comunicat de Libra Bank in 26-05-2020
Va anuntam ca incepand de vineri, 29 mai, ora 17:30, pana marti, 2 iunie, ora 5:00, vom lucra la imbunatatirea sistemului informatic al bancii, cu scopul cresterii vitezei de procesare si al dezvoltarii de noi aplicatii utile clientilor.
Pe durata upgrade-ului, serviciile noastre de internet si mobile banking vor fi oprite, iar cardurile bancii vor putea fi utilizate pentru cumparaturi sau retrageri de la bancomat. Din acest motiv, pentru intervalul amintit le recomandam clientilor nostri planificarea unei rezerve optime de numerar.
Va multumim pentru intelegere!

Update aprilie 2020: Pe Voinicel.ro, platile online prin card bancar au depasit ca valoare platile ramburs dupa 10 luni de la implementare.
Le multumim tuturor clientilor care isi dorec o viata mai curata, dar si un internet mai sigur.

Recomandăm și încurajăm plățile online

Pe site-ul Voinicel.ro se poate plăti online cu cardul bancar.
Pentru dumneavoastra comisionul este 0%, ca orice plata cu cardul la comerciant.

Serviciul de procesare plăți (transportul electronic al banilor din contul dvs. în contul nostru bancar) se face de Libra Pay. Banii ajung în contul nostru din Libra Bank. Deci în acest caz Libra este și procesator de plăți dar și bancă.

Securitatea plăților este ridicată și este asigurată exclusiv prin sistemul Libra. O bancă are mijloacele hard și soft pentru a asigura securitatea plăților online.

Dacă aveți întrebări suplimentare legate de procesarea plății prin LibraPay puteți folosi datele:
E-mail: suport-librapay@librabank.ro
Telefon: +40 21 20 88 088 (L-V: 9h°° -18h °°)

Spre exemplificare, asa arată un email de confirmare de plata cu cardul bancar prin Libra Bank pe site-ul nostru.

Precizare importantă, general valabilă:

Va reamintim ca LIBRA INTERNET BANK S.A. nu trimite NICIODATA mesaje prin care sa solicite clientilor sai date confidentiale legate de conturile bancare sau de accesul la acestea prin serviciul de Internet Banking (parole, coduri PIN etc).